חשבוילר

איך עובדת מערכת סולארית?

איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף

הנוף הישראלי אולי כולל גגות לבנים עם דודי שמש, החל משנות ה-80  כולנו יכולים ליהנות משדרוג מרשים של המערכת והתאמת פתרונות חדשניים, מתקדמים וחסכוניים אשר יעילים הם מבחינת עלות משתלמת והן מבחינת המרחב המנוצל לחימום המים. במדינה כמו שלנו אין צורך לסבול ממים קרים או נעימים שבמהירות רבה הופכים לקרירים יותר ויותר. תחזוקה וטיפול במערכות סולאריות לבתים משותפים על ידי חברת ישי מערכות מים סולאריות מעניקה לכם את האפשרות ליהנות ממים חמים בצורה יעילה, חסכונית ופשוטה למשך שנים ארוכות.

אז איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף?

בעוד היתרונות שלה ברורים, רבים תוהים איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף, ומה מאפשר לנו ליהנות ממים חמים לאורך כל ימות השנה. הנה כמה פרטים שיעזרו לענות על שאלות אלו:

  • על גג הבניין מותקנים קולטי שמש ייעודיים המאפשרים חימום של המים באמצעות קרני השמש.
  • המערכת הסגורה מאפשרת חימום של המים בכל המערכת, בכל קומה ובכל דירה ביעילות.
  • הדוד המקומי בכל אחת מדירות המבנה המשותף מקבל מים חמים ישירות מהמערכת.
  • הדוד נמצא במקום מוסתר ובכך לא משפיע לרעה על נראות המקום.
  • משאבה מתקדמת מספקת מים לכל קומה באופן מדויק, פרטני ואיכותי.
  • המערכת פועלת באופן אוטומטי ובהתאם לצרכי הדירות בבניין המשותף.

באופן הזה אנחנו יכולים לנצל את המשאב המשמעותי ביותר בישראל, קרני השמש כמובן. על ידי תכנון מקצועי של התקנה ברמה הגבוהה ביותר, יש לכלל דיירי המבנה את ההזדמנות ליהנות ממים חמים בכל שעות היממה ובכל ימות השנה, ללא כל מאמץ ובהליך שמאפשר חיסכון ניכר בעלויות לאורך זמן. זהו פתרון איכותי ופשוט שמבטיח גם עמידות לטווח הארוך.

מענה מקצועי לכל בקשה – ישי מערכות סולאריות

מערכת סולארית מרכזית טומנת בחובה אינספור יתרונות הכוללים גם חיסכון כלכלי, שילוב של פתרונות טכנולוגיים חדשניים ואף ראש שקט בידיעה כי אתם יכולים ליהנות ממים חמים בכל עת. כדי ליהנות מיתרונות אלו ורבים אחרים, מומלץ יהיה לפנות אל חברת ישי מערכות מים סולאריות וליהנות ממענה איכותי בפתרון כל תקלה ותחזוקה של מערכות חיוניות אלו.

איך עובדת מערכת סולארית בבית משותף

מערכת סולארית מהווה את אחד מפתרונות חימום המים היעילים ביותר והינה טומנת בחובה יתרונות מהותיים יחודיים – הגג נראה אסתטי, עלויות התפעול נמוכות למדי, היא חוסכת משמעותית את הצורך בהפעלתו של דוד חשמלי כך שהמערכת מסייעת גם בשמירה על איכות הסביבה. על מנת להבטיח את תקינותה של המערכת ולהכיר לעומק את איך עובדת מערכת סולארית בבית משותף, מומלץ יהיה לפנות אל שירותיה המקצועיים של חברת ישי מערכות מים סולאריות. מעבר לשירותי התחזוקה והשיקום, אנו נסייע גם בביצוע שידרוגים של המערכת בהתאמה לחידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום.

תכל'ס: איך עובדת מערכת סולארית בבית משותף?

בזמן שהמערכת הופכת פופולרית יותר ויותר, כדאי להבין ממה היא מורכבת ובעיקר איך עובדת מערכת סולארית בבית משותף:

  • המערכת מורכבת מקולטי שמש הניצבים על גג הבניין.
  • המערכת כוללת דוודים מחליפי חום בקומה או במסתור כביסה של כל דירה.
  • המים שבתוך המערכת מתחממים מהשמש ומועברים ע"י הצנרת לכל הדוודים בכל רחבי הבניין.
  • למערכת מרכיבים ייחודיים- בהם משאבת סחרור של המים, מיכל לוויסות הלחץ ולוח פיקוד.

מרכיבים אלה של המערכת הם שמאפשרים לה לפעול באופן תקין ולספק מים חמים לכלל דיירי המבנה בכל שעה ובכל עונה של השנה. כשהמערכת מתוחזקת באופן מיטבי, היא משלימה את עבודתה בצורה מדויקת למשך שנים ארוכות, אף בין 40-50 שנים. כך שחשוב יהיה לפנות אל חברה מקצועית אשר תסייע בשמירה על תקינות המערכת ותפקודה ברמה המיטבית במהלך השנים. זאת לצד שדרוגה וביצוע תיקונים בעת הצורך.

הטיפול המקצועי ביותר בכל תקלה

מערכות סולאריות בבתים משותפים הינן ללא ספק חיוניות. כך ששמירה על תקינותן ותפעולן המיטבי בכל עת הינה משימה חשובה שלא ניתן להקל בה ראש. בעת פניה אל חברתנו ישי מערכות מים סולארית תוכלו גם אתם ליהנות ממענה איכותי והתאמה של הפתרונות האידיאליים והחדשניים ביותר לכל בעיה או תקלה אשר עשויה להתגלות. כך תוכלו למעשה לשמור על מערכת סולארית תקינה ומתפקדת אשר ממשיכה לספק לכם את המים החמים לכל אורך השנה.

שתפו, ועזרו לחבר/ה !

אולי יעניין אותך גם:

נשמח לעזור בכל שאלה

השאירו פניה

דילוג לתוכן