הנדון – הבעת  תודה

בתאריך 25/05/14  התקשרתי לאתר "מוקד לדייר" לגבי בעיה במערכת סולרית על גג בניין מגורים בן 5 קומות הקיימת כ-12 שנה.(מתחילת קום הבניין ועד היום אני מעורב כך או אחרת באחזקתה).המערכת של חב' קרן אור הוסבר לי שהטיפול במערכת הועבר לחב' כרומגן.[עליי לציין כי כאשר אין מים חמים / נזילות הוזמנו נציגים מורשים בלבד.]

החלטתי לחרוג ממנהגי ולחפש טכנאי עצמאי.שיטוט באינטרנט  הביא אותי לאתר הבית ובהמשך-הזמנת טכנאי.על אף  שאת התקלה פתרת טלפונית-עדיין בחרת להגיע אלי, נתת הסבר מקצועי,ומפורט על המערכת,וכן על אחזקתה השוטפת- כמו שטיפת המערכת ,תוספת משחררי לחץ,שעון לחץ שהיה ובוטל, משחרר לחץ לא מתאים וכיו"ב. העשרת אותי בידע רב שעל אף כל השנים שהיתי מעורב באחזקת המערכת לא היה ברשותי.התרשמתי,ביקשתי הצעת מחיר,וקיבלתי הצעת מחיר סדורה וברורה,ללא "תוספות" תשלום במהלך העבודה (כפי שמוכר לי מבעלי מקצוע שונים]

החלטתי להזמינך.ואכן,לא טעיתי.עשית מלכתך ללא דופי.יתרה מזאת,להבדיל מהטכנאים שהגיעו לטפל במערכת במהלך כל השנים שעברו ולא טרחו אף להתקשר למחרת לבדוק אם הכול תקין,אתה התקשרת ווידאת שאכן התיקון מוצלח,אין נזילות ושהמים חמים.

ובכן,מכתבי זה,לאחר כ- חודש  מיום התיקון- המים רותחים וכייף שהזמנתי אותך.

 

תודה

קרני נפתלי

ביאליק 32 יהוד

השאירו פניה

דילוג לתוכן