חשבוילר

למה אתם צריכים ביטוח לועד הבית ?

למה אתם צריכים ביטוח לועד הבית עבור מערכת המים הסולארית שלכם?

תקלות שונות עלולות להתרחש במערכות מים סולאריות, ולעיתים הן עשויות להסתיים בנזק גדול. ביטוח לועד הבית בחברה מקצועית ואמינה יוודא כי המערכת תטופל כראוי גם בתחזוקה מונעת באופן שוטף וגם בטיפול בתקלות.

הטיפול והאחזקה השוטפים במערכות מים סולאריות חשובים ביותר כדי לשמור על תקינות המערכת לאורך שנים ולהצדיק את ההשקעה הכספית בהתקנתה. במידה ולא מתבצע טיפול תקופתי כראוי עלולים להצטבר במערכת נזקים שונים שעשויים להביא להפסדים עצומים בחשמל ולקצר את אורך חיי המערכת. מערכת המים הסולארית היא חלק מהמערכות המשותפות בבניין ובאחריותו של ועד הבית או חברת הניהול. בכדי לחסוך בכאבי ראש ולהקטין את הסיכון הכלכלי כדאי מאוד לרכוש ויטובל ועד הבית עבור המערכת הסולארית.

התנהלות ועד הבית

שיטת התקצוב של ועד הבית או חברת האחזקה אינה מאפשרת חריגות גדולות מהתקציב השנתי, על אף כסף "רזרבי" שאמר להיות בחשבון תמיד, ובפרט כאשר מדובר בסכומים גדולים. עלות התחזוקה השוטפת של מערכת מים סולארית אינה גבוהה במיוחד, אך אם התחזוקה אינה מתבצעת כראוי עלולות להתפתח תקלות שעשויות להסב נזקים גדולים ולהפר את איזון התקציב השנתי, כך שהדיירים יאלצו להוסיף לו סכומי כסף גדולים כדי לתקן את המערכת.

להקטין דאגות

כאשר מתרחשת תקלה מתעורר צורך להשקיע זמן נוסף בטיפול במערכת הפגועה, ולדאוג לאנשי מקצוע שיגיעו לתקן את התקלה. ביטוח לועד הבית יכול למנוע את כאבי הראש של ההתעסקות הכלכלית, איסוף התשלום והתמודדות עם תלונות הדיירים בנוגע לאחריות על המערכת וניסיונות שעשויים להיות להתנערות מהשתתפות בתשלום התיקון.

מה כולל ביטוח לועד הבית?

תמורת תשלום חודשי נמוך תיהנו מטיפולי תחזוקה מניעתית שוטפת ומטיפול קבוע במערכת. החברה המטפלת תדאג לפעולתה הרציפה של המערכת ובמקרה של תקלה גם תטפל בה. כמובן שבמקרי תקלה לא יהיה צורך בגיוס כספים מיוחד כיוון שעניין זה נכלל באחריות, וכל שנשאר לועד לעשות הוא להרים טלפון לחברה ולוודא כי הם שולחים איש מקצוע לטיפול במערכת.

מי יבטח את המערכת שלנו?

חשוב מאוד לבחור נכון בחברה המתמחה בתחום המערכות הסולאריות. אמנם המערכת כוללת מים וחשמל אך לא מספיק להפקיד את הטיפול בידי האינסטלטור או החשמלאי של הבניין, כיוון שמדובר במערכת מורכבת וסגורה החשופה לשינויי לחצים וכיסי אוויר ולעבודה אוטומטית בתזמונים מסוימים. מהטכנאי המטפל נדרש ידע רב וניסיון ספציפי כדי לאתר את התקלה באופן מידי, וכל השתהות בתיקון עשויה להסב נזק רב למערכת. ביטוח לועד הבית על ידי חברה מקצועית ואמינה יחסוך לכם כאבי ראש מיותרים, ימנע תקלות על ידי תחזוקה שוטפת ויחסוך לכם כסף רב.

שתפו, ועזרו לחבר/ה !

אולי יעניין אותך גם:

נשמח לעזור בכל שאלה

השאירו פניה

דילוג לתוכן