חשבוילר

שאלות למומחה

על פי מכון התקנים נדרש לבצע טיפולים תקופתיים אחת לשנה, טיפולים אלו הם חובת הדיירים לבצע ועל כן זה חייב להיכנס לתיק הוועד כמו שמטפלים במעליות.

במערכת חדשה הייתרון כפול, ע"י שמזמינים מומחה חיצוני המבצע לא רק את הטיפול אלא הוא יכול גם לזהות את הכשלים בהתקנות המערכת שאם לא יתוקנו המצב יחמיר והבלאי יגבר.

אז אולי בתקופת האחריות החברה תתקן אך זה לא יהיה תיקון בסיבה אלא בסמפטום וחבל כי לאחר שיפוג תקופת האחריות תצטרכו להתמודד עם התיקונים האלה כל הזמן על חשבון קופת הוועד בית,  עד שהבעיה תפתר.

לכן הזמנת מומחה כבר בשנה הראשונה לפני שתסתיים תקופת האחריות זה צעד מאוד נבון גם אם הדיירים לא מתלוננם מבעיות במים חמים זה לא אומר שהמערכת תקינה.

להרחבה מומלץ לקרוא את המאמר צ'יק ליסט לועד בית נכנס.

אם אתם שואלים זה אואמ שהמערכת לא עובדת בצורה מושלמת

בטיפול תקופתי נגלה את כל הכשלים בהעברת המים החמים מהקולים לדירות וגם נחזיר את משטח הקליטה בצורה מקסימלית למערכת

לכן בוודאי שכל הדיירים ירגישו שיפור בתפקוד המערכת לאחר ביצוע הטיפול ותיקון הכשלים במערכת.

כמובן אם חוסר המים החמים נובע מהדוד הפרטי , כמובן שזה לא יסתדר  ע"י הטיפול במערכת בגג.

בכדי לזהות אם הבעיה מהמערכת המרכזית או מהדוד הפרטי עיין במאמר צ'יק ליסט לדייר שאין לו מים חמים

טיפול במערכת סולארית ידאג שהמערכת תעבוד במצב תקין כל השנה ולכן זה לא משנה מתי לבצע רק להקפיד על תאריך בשנה שאז מבצעים את הטיפול.

כמובן אם יש תקלה במהלך השנה שמקבלים פחות מים חמים לא להמתין לזמן הטיפול אלא מיד לעדכן את הטכנאי של המערכת שיגיע בהקדם לבדוק מה קרה ולתקן.

יחד עם האמור לעיל אם זה בניין שמספר נפשות הממוצע בבניין הוא 3 לדירה הייתי ממליץ להם יותר לבצע את הטיפול אחרי הקיץ ואילו דירות שצורכים יותר מים חמים באביב.

אולי יעניין אותך גם:

נשמח לעזור בכל שאלה

השאירו פניה

דילוג לתוכן