חשבוילר

הבוילר לא מחמם את מי נזמין

הבוילר דולק ואין מים חמים

במאמר שלפנינו ננסה להסביר איזה מיומנות צריך בכדי לפתור את הבעיה.

לאחר שעסקנו במקום אחר איך מזהים אם התקלה בדוד הפרטי שלנו או התקלה מגיעה מהמערכת המרכזית , כרגע נעסוק רק כאשר אנחנו יודעים שהבעיה מגיעה מהדוד הפרטי שלנו, עדיין יכולים להיות מספר בעיות הגורומות לאותה תוצאה חוסר מים חמים חלקם קשורים לאנשי דודי שמש חלקם קשורים לחשמלאים  חלקם קשורים לשניהם יחד וחלקם קשורים לטכנאי מערכת סולארית.

לדוגמא ייתכן ואין מים חמים כי גוף החימום מלא באבנית כמובן למרות שצריך להיות חשמלאי בכדי להחליף חמם מהיר עדיין זו כבר עבודה של מתקין דודי שמש שידע לרוקן את המים ולהתאים לו את החמם מהיר ולתת אינדקציה על מצב הדוד לפעמים לאחר פתיחת הפלאנצ' מתחת לדוד רואים שלא שווה להשקיע כלל בדוד הזה ועדיף שישקיע בהחלפת הדוד.

פעמים שהתקלה היא חשמלית כגון מפסק חלש חיבור חוטים לא טוב תרמוסטט לא תקין ועוד  כאן מי שימצא את התקלה מהר יותר זה בוודאי חשמלאי ואילו זה ללא רקע טוב בחשמל לא יצליח באמת לפתור את הבעיה ויחליף חלקים תקינים בתקווה למצוא את פתרון הבעיה ….פעמים שזה קשור לטכנאי מערכות סולאריות שיודע לשהות בברור אם התקלה רק בדוד הפרטי או גם במערכת המרכזית אולי מחליף חום מפוצץ.

מוזמנים לקרוא במאמר סוגי תקלות למה אין מים חמים ולקבל מעט תובנות עד כמה זה יכול להיות מורכב החזרת מים חמים לדוד.

לסיכום

במקרה של תקלה בוודאי שטכנאי מערכות סולארית ידע לאתר את כל התקלות שבדוד ובמערכת ובכך לתקן הכל בפעם אחת ולא בסבב של לך ושוב לך ושוב וכל העוגמת נפש ללא מים חמים עד לפתרון הבעיה.

שתפו, ועזרו לחבר/ה !

אולי יעניין אותך גם:

נשמח לעזור בכל שאלה

השאירו פניה

דילוג לתוכן